Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie w sklepie?

Nie, aby zrobić u nas zakupy nie trzeba zakładać konta. Założenie konta niesie jednak za sobą różne przywileje:
- podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach

2. Czy zamówienie złożone w sklepie internetowym mogę odebrać w osobiście?

Obecnie nie ma takiej możliwości. Zamówienia wysyłamy jedną z wybranych form dostawy, zgodnie z podanym cennikiem.

3. Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

Za zakupy w sklepie możesz zapłacić wygodnie przelewem za pomocą szybkich płatności internetowych lub za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.

4. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Oczywiście, na zwrot produktów masz 14 dni od daty otrzymania towaru. Jak to zrobić? Wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Możesz przesłać go elektronicznie lub dołączyć do przesyłki . Zwracany towar dokładnie zapakuj i wyślij na adres: ul. Chopina 7/10, 47-303 Krapkowice. 

5. Mieszkam za granicą. Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski?

Obecnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl